Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsində baş verən qanunsuzluqların qarşısı nə vaxt alınacaq? – Zaur Mikayılova sual olunur
Ötən həftə “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti” publik hüquqi şəxsi tərəfindən nəqliyyat vasitələrinə ehtiyat hissələrinin alınmasına ayırdığı dövlət vəsaitliri barədə məlumat yaymışdıq.
Bir daha xatırltmaq istərdik ki, “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti” publik hüquqi şəxsi nəqliyyat vasitələri üçün ehtiyat hissələrinin satın alınması üzrə 16.09.2024-cü ildə başladığı açıq tenderə 27.11.2024-cü ildə yekun vurub. Müsabiqənin qalibi “AVTO TEXNİKA DETALİNG” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti olub və tərəflər arasında 3.866.241,68 manat məbləğində satınalma müqaviləsinin bağlanılması gözlənilir.
Adı dəyişdirilmiş “Azərsu” ASC kimi isə qurum 2024-cü ilin 3 ayı ərzində nəqliyyat vasitələri üçün süzgəclərin satın alınması üzrə “AS MOTORS” MMC ilə 129.345,38 manat, yağ və sürtkü materiallarının satın alınması üzrə “AZ BATTERY” MMC ilə 662.371,76 manat, diyircəkli yastıqların satın alınması üzrə “ZRM BEARİNG” MMC ilə 83.732,8, akkumlyatorların satın alınması üzrə “PARK SERVİS” QSC ilə 193.678,99 manat, avtoşinlərin satın alınması üzrə “ŞURATAZ LTD” MMC ilə 884.905,6 manat məbləğində satınalma müqavilələri bağlayıb.
Həmçinin dövlət satınalmalarının vahid internet portalı üzərindən apardığımız araşdırmada məlum oldu ki, “Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti son 2023-cü il ərzində nəqliyyat vasitələri və xüsusi texnikalar üçün ehtiyyat hissələrinin alınmasına 3 353 569 manat dövlət vəsaiti ayırıb.
Bu isə “Azərsu” ASC kimi, həm də “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti” kimi son iki ildə yalnız ehtiyyat hissələrinin alnmasına bizim dövlət satınalmalarının vahid internet portalına yerləşdirilmiş məlumatlar əsasında təxmini hesablamamıza görə 9 173 841 manatdan çox dövlət vəsaitinin ayırması deməkdir.
Qeyd edək ki, “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti” Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinin tabeliyində üç nəqliyyat parkı, var. Bunlardan 1 nömrəli avtopark Ceyranbatan qəsəbəsində yerləşir, balansında 150-dən çox texnika var. 2 1 nömrəli avtopark Xətai rayonunda “Nargilə” kafesinin yaxınlığında yerləşir, balansında 230-dan çox texnika var. 3 saylı avtopark isə 9-cu mikrorayonda yerləşir, balansında təxminən 200 texnika var. Bunlardan başqa, qurumun rayonlarda fəaliyyət göstərən Regional İdarələrin balansında olan xüsusi texnikalar da Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinin tabeliyindədir. Rayonlarla bərabər Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinin tabeliyində minlərlə avtomobil və xüsusi texnikalar var.
Təxmini hesablamalarımızdan da göründüyü kimi dövlət hər il bu texnikaların saxlanılmasına milyonlarla manat vəsait ayırır. Bəs bu vəsaitlər təyinatı üzrə xərclənirmi?
Qeyd edək ki, Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinin tabeliyində nəqliyyat vasitələrinə servis xidməti göstərmək üçün emalatxanalar da var. Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsi iyun ayından ixtisara düşmüş, Goranboy rayonunda yerləşən 4 saylı emalatxanaya hələ də ehtiyyat hissələri, sürtgü materialları göndərir. Noyabr ayında “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti”nin işçi qrupunun 4 saylı emalatxanada apardığı yoxlamadan sonra məlum olub ki, 19 min manat mənimsənilib. Belə ki, göndərilən ehtiyyat hissələrinin heç birinun lazım olan ehtiyast hissələri ilə uyğun gəlmədiyi bəlli olub. Sənədlərdə isə ekskovatora güya beyin ehtiyyat hissəsi yerləşdirildiyi göstərilib. Həmin ehtiyyat hissəsi isə dolayısı yollarla bazara çıxarılıb. Bütün bunların başında isə fikri-zikri dövlətdən hər hansı yolla olursa olsun pul oğurlamağa çalışan Samir Cəbrayılovun durduğu bildirilir.
Bunlardan əlavə Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinin, 1 nömrəli avtoparkın müdiri – Bakı şəhəri Sabunçu rayonu, Yeni Ramana qsəbəsi, Dadaş Bünyadzadə küçəsi 10 E ünvanında qeydiyyatda olan Süleymanov Elçin Zakur oğlu sözügedən qurumda nəqliyyat vasitələrinə ehtiyyat hissələrinin buraxılış qaiməsini təqdim edib. Qaimədə ehtiyat hissələrinin çoxunun Türkiyə istehsalı olduğu yazılsa da, sonradan təchizatçı şirkətlər tərəfindən əvəzləndirilir. Yəni, bahalı bir ehtiyat hissəsinin əvəzinə, ucuz ehtiyat hissələri verilir.
Qeyd edək ki, burada əsas işlər təchizatçı şirkətlərlə görülür. Məsələn, “AZ BATTERY”, “ŞURATAZ LTD” , “AVTO TEXNİKA DETALİNG” kimi MMC-lərlə. Elektron mediada bu şirkətlərin adı bir sıra dövlət qurumları ilə keçilən şübhəli satınalmalarda hallanır. Daha çox isə vaxtı ilə Meliorasiya və Su Təsərrüfatı Açıq Səhmdar Cəmiyyətinə, hazırda isə Regional Su Meliorasiya Xidmətinə tabeli qurumlara ehtiyyat hissələri satmağı ilə tanınırlar. Hansı ki, bu qurum da “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti” kimi Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyinə tabedir.
Biz ötən yazılarımızda Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinə baş verən qanunsuzluqlarla bağlı aidiyyatı qurumlara müraciət etmişdik. Amma çox maraqlıdır ki, Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyindən məqalədə göstərilənlərə heç bir münasibət bildirilmədi. Odur ki, 1 nömrəli avtoparkın müdiri vəzifəsindən zorla çıxarılmış Elçin Süleymanovun avtopark müdiri işlədiyi dövrdə şahidi olduğu cinayət əməllərini bir daha diqqətinizə çatdırırıq və göstərilənlərə açıqlama verilməsini istəyirik.
1. Külli miqdarda (100 000 tonlarla) yanacağın talan edilməsi. (Hələ iyul ayında Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsində işçilərlə rəhbərlik arasında qalmaqal yaşandığını, İdarədə “yox” olmuş 150 ton benzin və dizel yanacağının pulunu işçilərin ayağına yazmaq istəyərkən işçilər buna etiraz etdikdə ciddi narazılıq yaranması barədə yazmışdıq – red.)
2. Təmirə dayanan nəqliyyat və xüsusi texnikalarının üzərindən qismən yararlı ehtiyyat hissələrinin qanunsuz çıxarılması və digər nəqliyyat vasitələrinə quraşdırılması.
3. Uzun müddətdə təmirə dayanan nəqliyyat və xüsusi texnikalarının ehtiyyat hissələrinin talan edilməsi.
4. Silinməyə gedən nəqliyyat və xüsusi texnikaların talan edilməsi.
5. Müxtəlif ehtiiyat hissələrini satan şirkətlərlə bağlanan müqavilələrdə nəzərdə tutulmayan ehtiyyat hissələrinin digər (daha bahalı) ehtiyyat hissələri ilə əvəz edilməsi.
6. Sürücülərə məcburi ehtiyyat hissələrinin aldırılması.
7. Nəqliyyat və xüsusi texnikaların mühərriklərinin yağ dəyişməsi müddətlərinin uzadılaması və bununla dövlət əmlakına qəsdən ziyan vurulmasi.
8. 70 % nəqliyyat və xüsusi texnikalarının səs boğucularının daxilində olan katalizatorların çıxarılması və satılması.
9. Ford Trasit markalı nəqliyyat vasıtələrinin üzərindən olan Turboların çıxarılması və yoxa çıxması.
10.Müxtəlif səbələrdən icazə alan işçilərin işdə olmadığı müddət barəsində ərizələrin alınmaması və tabellərdə qanunsuz olaraq günlərin hesablanması.
11. Avtomobilləri yuyub təmizləyən ştatında olan Rüstəm Xəlilov adında işçinin illərlə işə gəlmədiyi halda əmək haqqının veriməsi.
12.Ezamiyyətə gedən sürücülərin ezmiyyət məvaciblərinin günlərlə geciktirilməsi.
13.Əlavə saata qalan və qeyri iş günləirndə işə cəlb olunan sürücülərin və çilingərlərin əmək haqqına əlavələrin kəsilməsi və geciktirilməsi.
14. Bir sıra nəqliyyat vasitələrinin mühərrik nömrələrinin texniki pasportda mövcud olan nömrələrə uyğun olmaması.
15.Təmirə gələn nəqliyyat və xüsusi texnikaların təmir kitabında qeydiyyata alınmaması, qüsur və quraşdırma aktlarının tərtib edilməməsi.
16.Bir sıra mühəndis və fəhlələrin vəzifələrinə təyin olunması barəsində əmrlərin olmasına baxmayaraq, elektron müqavilələrin olmaması.
17.Ehtiyyat hissələri və bütün növ yağların qaima-faktura ilə verilməsi əvəzinə müvəqqəti buraxılış vərəqəsi ilə verilməsi. Qaima-faktura isə 2 aydan sonra təqdim olunması.
Burada xüsusilə qeyd olunası məqam nəqliyyat vasitələrinə ayrılan yanacağın sənədləşdirilməsində aparılan maxinasiyalardır. Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsində texnikalara iş qrafikindən asılı olmayaraq artıq yanacaq yazılır ki, bunların da ciddi yoxlamalara ehtiyacı var.
Aktualinfo.org
P.S. Ötən həftə Nəqliyyat və Xüsusi Texnika İdarəsinin 1 nömrəli avtoparkında sürücülər işə çıxmağa etiraz ediblər. Buna səbəb maaşlarının azaldılması olub. Daha ətraflı novbəti yazılarımızda.